.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل حج و زیارت مازندران:
۱۱۱ هزار مازندرانی زائر اربعین حسینی شدند
ساداتی گفت: امسال ۱۱۱ هزار نفر از مردم مازندران برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی ثبت نام کردند.
 ۱۱۱ هزار مازندرانی زائر اربعین حسینی شدند

به گزارش شمال نیوز، «حبیب الله ساداتی »  به خبرنگار شبستان  گفت :از آغاز ثبت‌نام اربعین یعنی یکم شهریور ماه امسال تاکنون ۱۱۱ هزار نفر از مازندرانی‌ها برای اربعین ثبت‌نام کردند درحالی‌که پیش‌بینی‌ها تا 100هزار نفر بود و همچنان نیز ثبت‌نام ادامه دارد.

 
مدیرکل حج و زیارت مازندران ادامه داد: استقبال مردم برای پیاده روی اربعین بی نظیر بوده است و تعداد ثبت نام کنندگان امسال بیش از دوبرابر سال گذشته است.


ساداتی لازمه حضور در پیاده روی اربعین را ثبت نام در سامانه «سماح» اعلام کرد و افزود: ثبت نام در سامانه سماح و دریافت کارت شناسایی همانند گذرنامه، برای حضور در پیاده‌روی اربعین الزامی است.
 
 وی افزود: هزینه ثبت نام در سامانه سماح ۲۲ هزار تومان است که شامل بیمه و هزینه خدمات هلال احمر در کشور عراق می‌شود و چنانچه زائران جهت ثبت نام به دفاتر زیارتی مراجعه نمایند مبلغ سه هزار تومان به عنوان دستمزد بابت ثبت نام و ارایه رسید چاپی بر هزینه خدمات درمانی و بیمه‌ای اضافه و در مجموع مبلغ ۲۵ هزار تومان اخذ خواهد شد.

 
همچنین حج و زیارت پیش از این تاکید کرد که حتما متقاضیان هنگام ثبت نام در سامانه پیاده‌روی اربعین نوع وسیله نقلیه سفری خود تا مرز را مشخص کنند ، زیرا تخصیص تعداد وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و قطار به هر استان به آمار کسب شده از سامانه بستگی دارد.
 

به گزارش شبستان سال گذشته ۵۱ هزار مازندرانی در پیاده‌روی اربعین اباعبدالله‌الحسین (ع) حضور داشتند و به کربلای معلی مشرف شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.